Friday, November 14, 2008

TAG!!!!

X pasal2 kene tag dari G, sori ar lambat naww nk jwb pasal confuse???... eheh lu pikir ar sendirik.... kalo dia x dtg umah semalam ptg mati2 x tau... apa2 pon ni jawapan ikhlas pepagi jumaat nih...

1) bekas kekasih saya adalah
* huhuhu... mlm 3 hari lps jumpa lg... ingat nk pi ngeteh kat warung dpn umah mak, dh berenti ni... alih2 nmpk la pulak mamat ni... terus suh hb jln terus... angin gak dia... siap tnya KENAPA???... hehe lu pikir ar sendiri...

2) saya sedang mendengar bunyi
* bunyi kompressor air cond kat opis nih.... weeeiiii memekak lerrrr... dh sepatutnya kene service.

3) mungkin saya patut
* basuh baju dh lima ari x basuh dh menggunung & kemas bilik... habuk kalo tgk leh tanam padi... kikiki

4) saya suka belajar
* sesuatu perkara yg saya x tahu

5) sahabat baik saya
* masa sek dulu2 ader la.... skunk ni semua dh berkeluarga n buat haluan memasing

6) saya tak paham
* bila makan jer kenyang.... makan jer kenyang

7) saya kehilangan
* my loving kitten - JOJO....:(

8) ramai yg berkata
* minyak dh turun, kenapa harga barang x turun lg....

9) makna nama saya ialah
* Sah... mmg x tau makna nama saya, try gak bukak buku tgk kalo ada makna, tp x jumpa.... kalo ikut cerita nama ni mak bg nama ni pasal masa ngandungkan saya, dia tgk kemaruk tgk citer indon... pelakon perempuan nama... nama saya sekarang la...

10) cinta tu adalah....
* Cinta pd yg Esa kekal untuk selama-lamanya

11) di suatu tempat
* mentang2 semua bos pg meeting.... semua dok cit cat...

12) saya akan cuba
* menjadi isteri yg baik untuk suami, ank/ank menantu yg sempurna pada org tua...

13) makna SELAMANYA ialah
* hingga hujung nyawa...

14) henpon saya...
* Sony Ericson Walkman

15) saya paling meluat bila
* Dah mkn pinggan longgok jer kat singki x reti nk basuh... padahal basuh tgn kat singki.

16) bila saya bangun dr tidur
* solat subuh

17) party adalah
* eeerrrr..... party pinggan mangkuk, party tupperware ker???? =))

18) haiwan yg paling cute
* anak kucing baru 10 hari dh pandai buka mata dan baru pandai blajar jln jatuh... comeiiii sangat kalo tgk....

19) peringkat umo yg paling menyeronokkn
* masa kanak2, x yah pikir apa2...

20) hari ini saya rasa sgt tension sbb
* sebelum dan masa tulis tag ni belum tension lg...

21) mlm ini saya akan cuba
* cari sotong kering nk wat nasi lemak esok

22) saya btl2 inginkan
* Toyota Vios... dh lama jatuh cinta dari first model lg... fulussss cukup kerrrr?...

23) bila tgk muka kt cermin pg td
* Bernafas lg aku hari ni yer... aminnnnnn.... eeehhh... cam dh cerah sket jer muka ni sejak tukar set pencuci muka...:p

24) shopping kompleks
* K4 jer la... tu yg paling dekat...

25) makanan segera biasanya
* MacD, kalo x sempat kuar lunch delivery jer....

26) ayat2 terakhir kata pd org...
* esok ari sabtu... syok nyer.........

27) nk pnjgkn tag ni?
* pd sapa ekkkkk.... haaaa pada ZALIANA le... pasal dia dh start enjin balik nmpk nyer.... Tag ni bg dia warming up jer.....;)

G, dah abis jwb yer...:)

No comments: