Tuesday, June 23, 2009

Nasi Goreng Tomyam

Nilah dinner kami mlm ni Nasi Goreng Tomyam Mekyung Hana yg sodap dan lazat ni, baru nk mencuba setelah berderet-deret org lain buek dulu… huhuhu… tp ader derhaka sket kat resipi nih tang kiub tomyam tuh buh satu jer pasai x tahan masam… hehehe…Baru oke bg tekak cam haku nih!!!.. mmg mabeles… wa x tipu...wa layan ngan sotong goreng tepung ngan kopok ikang. Mekasih yo ina oiii… jasamu tetapku kenang… layan ajer la resipi kat sini yerk…

3 comments:

princessharyati said...

ana- hang lh kejam.. tunjuk keropok kat aku dah lah sini ikan kopok tu pun takdak.. iskks2 nak kene ni.. ana hang tak mau mkn siput cantik kat umah adik kita ke? kikikik

Jiya said...

lg sedap kalo hias ngan siput lawa tu. wakakakakaka! larikkkkkkkk!!

Anawahid said...

Yatt -> aleh yatt sabo jer la tgk kopok tu yer seri yer.. eheheh.. goli anak tekak yatt tgk siput tuh.. uwekkkkk!!!

jiya -> siput tu x sesuai tuk nasik yg sedap ni jiya oiii.. blahhh!!!