Tuesday, October 6, 2009

Yeyeyyyy... Hari Raya....

Ek'eleeee... poyo jerk aku nih yer... dh 1/2 bulan hari raya baru nk meriah2 hari raya... hehehe... x per la kan, kan haku dh kata haku nih raya sebulan... minggu dpn sabtu pon haku raya lagik!!!... ( Deeparaya... ekekeke )… Haku nih adik beradik madang x penah dpt bergambo raya dlm pose yg penuh sekorga… hampeh!!!... 4 org balik umah mak… 3 idak…dan seterusnya mmg x dpt yg penuh, tah camne 14 hari raya dapat la kumpul gambor 4 beradik perempuan dalam family dr 6 perempuan semuanyaa… oke la kan dr x der langsung gambor raya… kalo x, x raya nama nyeh… Ni bergambor masa kami adik beradik konvoi umah akak haku yg no 3 kat Tampin sabtu lepas ( akak aku x de lam gambo pasal cun sangat pakai kain batik ngan t shirt jer… so dia bg laluan pd adik2 dia yg x cung nih bergambor… kehkehkeh! )

Haku, akak no 4, adik no 5 n yg bongsu

Kakak no 5 ngan korga, ank sulong x der x ikut...

Adik aku yg keje kepci... ada sapa2 kenal, nk mkn pree pi la jumpa dia... heheheh

Haku ler sapa lagi... kehkehkeh!

Adik bongsu aku ngn korga dia

Sebahagian anak2 sedara aku... uihhh.. nk ikutkan nk dekat 2 team bola sepak.. hehehe

Anak sapa la neh.. anak sedara aku yg paling kecit la anak sapa lagi... hehehe... Mohd Adrian Aqeel...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
BERSAMBUNG..... HAKU NK G RAYA JAP.... heheh....





11 comments:

geraugebang said...

Va va va, ammma. Macam artis terkenal semua gitew. Ahkak terpegun menengoknya. Itulah, hari tu, masa amik kad raya, dah nampak dah orang cun tepi tingkap. Betullah ana tu. Comelnya anak sedara kamu. Macam anak orang arab.

CikMin said...

uiksss...dlm tgh wat n3 pun leh sempat nak beraya lagi eh ana...makin chumei la ko cikmin tgk...

zaliana said...

ishh mek sorang neh..kita sedap2 tengah tekun membace..alih2 bersambunglah pulok...sebok nak kuar beraya ..balik karang cepat update balik!!!

K.Nor said...

ni telenobela ada berapa episod? psst ana! nampak slim ler sket.. dan yg pastinya makin cun! semua mak dara tu nampak mulut sepesen jer.. yer la kan, satu acuan hehehe

Nanee Hamid said...

k ana..saye mcm kenal adik akak yg bungsu tuh. tua stahun/ 2 tahun dr saye kot?skolah parit bilal dulu ek??heheh

dida said...

eeeee nyampasnyer haku nengok owang berayaaaaaaa!!!

Anawahid said...

geraugebang-> kehkehkeh!!!... kak gerau baru tau ka org cun tuh... hehehe... kak bukan anak arab kak, anak kelin... hehehe... x de darah arab pong!!

cikmin -> t lah pasal cikmin, selagi musim raya nih... comeiii ehhhh... hehehe... berkat cikmin gak... ahaksss!!

zaliana -> iye la tuh poh bedoh... hahhhhhaaaa... sambung balik baca tuh!!

K.Nor -> hehehehe... telenovela citer kelin kak nor... wakakaka... tul tuh 1 acuan kak... pstttt.. bln posa kak turun 5 kg.. ekekeke.. pas nih x tau lg...kak nor, kurus kering pon x cung gak!... kehkehkeh

nanee -> pandai nanee... satu sek ngan ko la yer nanee.. hehe

dida - apsal nyampasss2 nih dida... selagi musim raya pi la beraya.. kuikuikui

hana said...

ehhh... dida tuh aku lerrrrrrr! apesal kuor nick dida neh??! konpius akuu!! huh!

Anawahid said...

hana-> ooooo... ko rupanyaaaaaa... ingatkan sapa td, tah minah mana yg meroyan x dapat raya tuuuuu....apsal kuar dida lakssss!!!.. kehkehekeh!

Shafidah Shamen said...

weiiii, gambor macam yang paaaling mudaaa dalam gambar hat ramai2 tuuhhhh, cewahhh!

blogresipi said...

Salam Kak Ana... wahhh... akak dan adik beradik akak macam fotostet je...cung! :)