Monday, July 19, 2010

Bangkit!!... Bangkit!!..

Pas dah kekenyang makan tuk buka posa, mai kita cuci mulot ngn kuih bangkit nih... hohoho!!!... ahhh!!... belasah je la, kira pencuci mulot pasal ada lemak2 manis kuih ni... aku mkn kuih raya ni, pasal aku meraikan kemenangan aku berakhirnya ganti arini... kiranya hari raya bg aku la... hahahaha... sedap tol la kuih ni, masok mulot jer cairrrr!!!... nyamannnn... hahaha... sekut ni, bukan aku yg buat, org yg buat yg bagi mlm td, depa tau aku arini dh raya... jan harap aku nk wat sekut yg tol2 menguji kesabaran dan sekuat tenaga ni... hahaha... eh, x la... depa dtg jumpa laki aku, tah nyer apa projek pilih kaler cat rumah dia tu... rumah baru dia dh nk siap... thanks kak timah, mmg best kak kuih yg kak farid wat nih!!!... kalo jadik wahid cat umah akak nanti, upahnya salah satu ialah kuih ni ye tok saya raya nanti.. nk 2 telap... kehkehkeh!!!... sedappp!!!


3 comments:

geraugebang said...

tengok pun dah tau sedap.....selamat hari raya....cehhh

fmina08 said...

da boleh amik order lom?

Jiya said...

kak raya sebulan lebeh lg... sabo2.. hahehehe