Monday, December 29, 2008

Cuti-Cuti Terengganu...

Alhamdulillah... akhirnya selamat pulang jugak ke rumah... sambil mendobi pakaian... apa salahnya nk ajak rakan2 cuci mata kat sini sempena perjumpaan member2 MyResipi di Terengganu... kecil2lan jer... hehehe... saja suka2 nk wat perjumpaan nih...Tq kak nor yg menjadi tunggak utama majlis ni... lain thn jumpa lagi... klako pon ader pertama kali jumpa mcm dh lama kenal jer... masa nk balik berapa kali tertangguh.. seronot punya pasal... hah apalagi layan jer la gambo ni...



sesi mkn2..



makn2 lg....
Seronoknyaaaaaaaaaaaa....


Dari kiri Izah, sayer la... dan Sunkist@Azida



Tengoklah.....menu2 yg di masak kak norr.. mmg tip top.. nasi tomato, ayam masak merah, gulai daging, acar rampai, puding tauhu, kek pisang cekelat... Azidah lah bwk puding sedap wooo... n apalagi sempena nickname dia la..oren sunkist...:D




Sesi sebelum berpisah... dari kiri kak nor, azidah@sunkist, sayer laa, izah n kak ziehelmy.
Somoga ikatan persahabatan kita kekal hingga ke akhir hayat...Aminnnnn... Ada masa n kelapangan kita jumpa lg... Pada yg kenal ngan sesapa didlm gambo ni.. jgn jelesss... ehehehe... layannnnn... tuan rumah nk start projek mendobi ngan mengemas... mungkin dpur berehat lg... hahahaha... kalo ader gambor lain2 lg ehsan camera ribu riban serba berdiri hb kaknor... saya letak eh...

4 comments:

Azie said...

ehhh mukee akak ngan izah hampir samoo lah ehhehehehe

MyPeriukBelanga said...

yo lah azie, muko den jo takdo! zalim tol si ana ni tau, muko den dio pampang kek pokok rhu tu pulak! :(

anawahid said...

ehehe.. azie... tu ar pasal hb knor ckp... tpkan azie saiz pon sama... wakakakaka

anawahid said...

hehehe...kak nis @ mak daro... rindu laaaaa... muah3... mmg zalim kak tu ar pasal sapa suruh sentil tembakau lebih sangat? Kan dh kene pampang kat pokok rhu tu jer...kakakkaka