Wednesday, December 17, 2008

Tag Dari G Lagiiiii....

Nak bayar utang tag... kehkehkeh... perantin yg dh basi... muhahahahahha... 20/12/2002, ingat Anniversery Mawi World yg coming soon tuh... ingat lah anniversery sayer yer... sebnrnya tu tarikh plan nk nikah ngan Mawi dulu...wakakakaka, tp jodohku ngan En Wahid, x sangka Mawi ingat lg tarikh keramat tuh...kahkahkah... Apalah yg dpt thn ni ekkk... tunggguuuuuuuu.... kalo spesel, leh share sesama kat sini...:D
Syarat2nya:
- Pada yang telah berkahwin,anda dikehendaki postkan gambar perkahwinan anda dlm blog anda...
- Pada yang belum berkahwin,postkan gambar perkahwinan yang paling bermakna buat anda yang pernah anda hadiri.. contohnyer perkahwinan X-kekasih ,kawan baik,artis populer..tak kiralah,asalkan ianya membawa seribu erti buat anda...
Tag ni nak bagi, Kak Ina KL ( seronot baca kisah dia ), Nanee Dayat ( seronot tgk dia jln bwh pedang.. nk tgk lg..), Zaliana ( terhengen nk tgk... ), Kak Zana ( yg ni saja nk tgk ekekke...) dan sesapa yg dh terbaca n3 nih...;)

7 comments:

Azie said...

kawaii nyer kak ana.....

zaliana said...

cuuan tu...untung incik wahid dpt isteri cantik jelita menawan kalbu :D

zaliana said...

eh apsal keluar perkataan cuuan ..silap ejalah=patutnya cun ..sori yek

|| syazwaniadnan || said...

k.ana, wani dh terbace en3 akk neh.
nk kene buat jugak ke?
hahaha (cari nahas aku nehh!!)
amponn kak :D

anawahid said...

azi n za, tq... skrang ni kan kalo suh pakai sungket tu mesti x muat....wakakakakka

anawahid said...

WANIIIIII... ko ni mmg seperti org ngantuk di sorongkan bantal ler... cepattttttt buat, apa citer ni bdk sek x mo wat homework... pehtu berani menyerah diri....pi buatttttttt... ..cepatttttttt..:D

|| syazwaniadnan || said...

nanti wani p tgkp gmbr sanding ngan kucen ye kak. hehehhe