Tuesday, May 17, 2011

Sardine Roll

Assalamualaikum n gud morning semua... menu bekpes pg ni yg sempat ditayang... dh nk masok tgh hari pon... hahaha... apa leh buat cucian kemain bnyak nk sidai, pastu cuaca nampak gayanya cerah... kompom panas berdentum arini... hahahaha... meroll gak cam mek siam nun, tp takdak cis mecis.... haha.... sardin jekkk... melayan ank2 sedara yg tido rumah mln td... heeee





Resipi x yah la yer semua kompom tau buat... hahaha... ok la, tuan tanah nk pi menginjer jap... heeeeeee... tau dak menginjer tu apa????... hehehe... pikir2 sendirik yer.... ok dah2... wa cau!... selamat hari wesakk!!!... ekekeke










7 comments:

ijayuji said...

ooooooooo..nak menginjer nginjer jer kejanyer! cuba duk umah diam2! mcm kita ni wakakaka... ambik kesempatan niiii mentang2 ank sedara ada, pinjam tgn dia org jap ya? nak guna tgn tuan umah mesti bolat! wakakaka...

izahdaut said...

eee mek siam kata orang... cek jap jari mulus mu itu.. ahahha.. eh jap jap nak cek jari aku lak.. rasanya ok lagi interprem masuk majalh jari ai ni.. hahahha..

akakkk.. nak skitt.. tadi amik stengah roll rumah mek siam, pastu amik setengah roll umah akak.. ok lah tu

indahhouse said...

Salam kak,
lama dah tak makan sardine roll. itu yg nampak terus terjah. mesti sedap.. :))

Ayu said...

Assalam ana!!!..
wah!!!!..sardine roll buat sarapan sedap ni..agak2 10 gulung cukuplah ana..buat akak sorang!!..kiki..ni bukan makan tapi metekedarah..hahah

Nuridah said...

Assalamualaikum Ana cayang,

wah sardine roll...febret kak nur tu...wah kak ayu nk 10 roll..kalo kak nur dengan sopan santun ala2 pompan melayu terakhir ngan malu2 nya....nak mintak 20 roll...nk lumba ngan ayu curlybabe tu...sape kuat makan??? Hehehe....

Ana,minta maaf byk2 ya...fb akak tu bukan ada apa2...akak tk pernah update pun...hehe...saja buka account...tapi tak apa nanti kak add ana juga ya...

Ummi said...

Anaaaaaaa...amboii, amboiii...sedapnya sorang2 jek kudap sardin roll...x reti2 ke nak antar Kuantan satu tipuware....huk alaahh..ngencess..!

norlie said...

sedapnya...