Tuesday, September 1, 2009

Donut III

Donut gedebus nih pulak wat tuk balas pinggan jiran sebelah rumah n balas tupperware mak aku yg antor laksa johor masa dh nk dekat maghrib tuh... kali nih wat 2 versi, versi asal (gula) n cekelat, yg cekelat kasik jiran pasal ada bdk2 mesti dia suka... masa antor pon anak dia yg nyambut dh teriak Cik Ana!!.. donut!!!.. eeee... sedapnya!!!... kehkehkeh... baru tau ke???... mmg sedap woiii!!!... masa malam pulak anak sedara aku call, Uminana!!!.. donut ada lg x???... nk dtg makan...abis... abis!!!... kakaka... padahal ada tp tinggal ball lubang dunut lam 12-14 bijik jer tuk aku laki bini... heheh... x per la makan ball donut pon x per janji sedap!!!... nanti nk wat lagi la siaran ulangan donut yg x jemu2 malkan nih!!!... Resipi Mek Sue... Thanks Sue... akak wat lg ni!!!... Nak resipi tgk sini...

8 comments:

phalla said...

hi , your site is good, can we exchange link?
here is my link
http://khmerlovenews.blogspot.com

I hope you can

Best regards,
phalla

HaSue said...

salam kak..wah2,bestnya mereka2 itu dapat donut buatan tangan akk ehh... akak guna topping yg gula tuh hanya gula je ke?try tambah susu tepung>blender skali ngan gula ,pasti lebih sedap..heheee...
Tak berkesempatan nak share topping donut.huhu..

CatlinaFly said...

kak ana...terliur tgk donat nih..pos la sikit..bukan jauh..kat kluang jek hehehhe

cikwan said...

ciannn..tuan puan umah makan lubang donat jer..kekekeke

Datin El said...

Ana..nak try resepi nilah pulak.

anese said...

wahhhh meriahnya donut dia...mcm lampu lip lap di malam raya...hehe...

akak uli pki BM ke tangan kak??Sy masuk BM je senang...tapi nak cubala resepi ni...harus pi beli tepung lepas ni..anak suka gak..

Jiya said...

(bawak tupperware kosong) 3 ketol plisss.... heheheehehe

Anawahid said...

phalla -> 10Q phalla, if i free i visit your blog ok! thanks again!

HaSue -> ha'ah sue, akak guna gula semata jer, ooo.. yer ke campur susu tepung lg sedap!.. oke nanti kalo ada siaran ulangan akak try!

Catlina -> eleh cat, x yah pos, mai je sini akak watkan!!.. bkn jauh BP jer!!.. heheh

Cikwan -> eleh cah!!!... x per la lg senang sekali ngap jerk!... huhuhu

Datin El -> try la datin kompom x nyesal!!!

Anese -> Nis!!!... ko jgn perli akak yer, nape nak join kelas nguli manual ker...huh!!.. tau la ko ada BM... jgn bikin wa panas nis!!!... hehehehe

Jiya -> cukup ke 3 ketui jiya, ko tu badan je cikiding, tp kuat makan!!!... kehkehkeh