Thursday, March 19, 2009

Hepi Belated Besday to Me & My Beloved Hubby.

Assalamualaikum pd semua yg dirindui... mesti tertanya-tanya mana la dak Ana nih pegi... dah gantung kuali ke apa??... dah jadik tempat perbuangan sampah ker apa ghumah nih... bersawang pon yer gak ??merajuk ker??...x dak... x dak... kuikuikui... semua tuh x betui... gini ceritanya, lama x update blog nih memula tuh, memandangkan kesihatan x berapa mangizinkan... pehtu bila dh ok 11/3 tuh coti pasal nk celebrate my besday yg ker awal 30an.. hehe... dah tua dah... apakan daya ingat nk celebrate besday sekaliiiiii... FIL pulak admitted kat spital... celebrate kat spital ler ekeke... x pe sib baik mlm tuh dh pi mkn2 dulu... dan akhirnyaaaa..... sekarang dia dah kuar, masa dia kat spital, balik keje terus pg spital... maghrib baru sampai umah... pi mai, pi mai tang tu sampai la ni... camtu la rutin harian.... pehtu balik keje kepenatan dah terbongkang kepenatan.... sambung laks weekend ngan perantinnyaaaa.... penattttttttttt weeiiiiiiii.... ok... cukup ler membebel tuh... meh tgk apa yg ambo dpt dr cik abe w/pon 1 pon wish list kat bawah tu tadak....wuewuewue... tp thanks so much... i lebiu laling...


Errrr... suprise masa tpt kul 12.00 tgh mlm 11/3 aritu... buku bank tabung haji n bank in slip sebagai hadiah... bole terima ke nih erkkk... ni kira hadiah ker???? hahaha... apa2 pon dia tau yg bini dia dh lama x bank in duit kat tabung haji ( psstttt... pasai dia je yg tukang pegi bank in... Alhamdulillah... bole la terima... hehehe)


Haaaaa.... yang ni lak pemberianku utk En Hb terchenta tuk besday dia pd 08/03...

3 comments:

CikMin said...

hepi belated besday mr & mrs anawahid ye..moga kalian berdua dimurahkan rezeki yg melimpah ruah...psssttt...g jumpa hana kan ari tu...dpt apa...?

Jiya said...

hepi belated besday kak ana dan somi terchenta! semoga dimurahkan rezeki, panjang umo dan diberkati selalu... doa standed ni. aminnnnnnnnnnnnnnnnn!! nak hadiah gakkkk!! hehehe

anawahid said...

Cikmin > 10q cikmin...

Jiya > 10Q jiyaaa...