Friday, March 27, 2009

Posto!!!!....Posto!!!... Suspennnn!!!!...

Semalam… 5.30ptg balik dr keje jer perasan la dari jauh apa la yg tertampal kat pintu pagar nih… saya bukan along.. saya cuma nk tolong mmg terlampau tawww… dh ler hari2 penuh jerk kat depan rumah main sepah2… kerjanya ambo pulak, hari2 asyik mengutip jer sampah sarap tuh… kali ni mmg terlebih sudahhh… dh main tampal-tampal la pulakkkk… bila dh dekat pintu pagar… weehhh… ghupa2nyerrrr… poskad poslaju… iskkkk… suspend jerkkk… arini pepagi msa gi keje terus gi poslaju… SUPRISEEEE!!!!.. ader parcel… uiihhhh… meh ktta buat spotcek apakebendanyer… meh siasat jgn biarkan diri diselubungi misteri… kuikuikui





Rahsia itu dipendamnya sehingga menyakitkan dirinya sendiri...CHINTA
Zahirnya dia lelaki yang sempurna.ada gaya,ada harta.Sedangkan tiada sesiapa yang tahu,dia sebenarnya sedang menderita.Derita jiwa yang mengahantui bertahun lama.Kerana angkara si emak,lelaki yang bernama Raja Akid itu tidak pernah percaya pada cinta.Bahkan dendam yang berladung di hati tidak pernah dapat diusir dari diri.Dan sampai suatu saat,gadis yang bernama Chinta itu hadir.Raja Akid terperangkap antara kasihnya terhadap Chinta dan bencinya pada wanita.
Beranikah dia menghuraikan segala rahsia yang disimpan?Dapatkah dimiliki kasih Chinta?
Sebenarnya...hanya Raja Akid sahaja yang boleh menjawabnya...


Wah...baca n3 kt atas tu mcm bagus jek kan..adakah selama beberapa hari CikMin x menghapdetkan diri ni sbb CikMin sdg berkarya??

p/s sape boleh jawab??

Haaaaaaaaaaaaaaaaa… pasal jawab soklan secara x sengaja masa jalan2 blog CikMin… eh… eh… macam penahku kenal jerk karya itewwww ( hehe… karya kat atas yg di C&P balik dr umah CikMin… halal yer CikMin)… masa tuh, baru jerk khatam baca buku citer nih tuk kali ke2, hasilnya, tu yg posto sampai dpn rumah tuh… muhahahaha… CikMin!!!!... terima kasih x terhingga CikMin… asalnya bergurau jer x sangka CikMin betul2 bg…. Huhuhu… terharu CikMin… suka sangatttt… terima kasih CikMin…Nilah hadiah dr CikMin Kain Ela Batik n Fridge Magnet Berhari Bulan.. wehhhh siap dh ngetessss lagi tarikh tuh sempena terima parcel nih 27 MARET@MAC hehehe... Cantikkkkkkk CikMin… Kain tu pon sukaaaaa… CikMin cam taw2 jer ambo minat kaler cekelat… TQ CikMin… terharu laaaa… psttttt CikMin rajin2 la lagi buat soklan ker, teka teki ker… muhahahahaha… I lebiu CikMin… muah… muah… muah…




2 comments:

CikMin said...

wah...x sangka lak warna kegemaran ko tu sama gan cikmin..cekelat..seb bek la ko suka ye ana..klu xsuka...kau tulis je suka..hehehe..kain tu beli kt pasar baru bandung..ada 5psg kain camtu..1psg jek cikmin buat..yg lain2,,mcm nak beri kt org jek..ko la salah sorg yg bertuah...agak2 pasni cikmin bg tiket kapal terbang...ko leh dpt x?

lili11 said...

wah, bes nya dapt hadiah ...