Wednesday, August 19, 2009

Ramadhan Eid Mubarak

Di kesempatan petang yg dirahmati Allah ni... saya, selaku tuan rumah ingin mengucapkan Selamat menyambut ketibaan Ramadhan Al Mubarak ini pd semua muslimin dan muslimat yg beragama islam x kira dimana sahaja anda berada terutama sekali pada pengunjung umah saya ini dan marilah kita sama berdoa agar Ramadhan kali ini akan lebih bermakna dari Ramadhan2 yg lepas... dan diberkati.... Aminnnn... amboiiii!!!!.... cewahhhhh... ucapan cam penyampai mohor besar nk umumkan tarikh posa n raya laks.. heheh... dn sudi2kan lah angkut kad ucapan nih balik kerumah masing2 yer... dh nk posa nih... gantung kad nih tuk cantikkan rumah korang semuaaa... amik yerrrrrrrr....


11 comments:

Azita said...

ana, kak ita dtg amik kad ni ya! selamat menyambut ramadhan 1430H...

CikMin said...

salam ana bini wahid..cikmin dtg amik ni ye..terima kaseh ye...selamat berpuasa tuk anak sekeluarga...

HaSue said...

aakakkk..sue dtg ngambik kurma nihhh..heehee..mekasihhh byk2 kak.. selamat menyambut bln ramadhan yer :)

blogresipi said...

Salam Kak Ana.. kite dah amik kad yg kiut tue... time kasih banyak2... ade kat bahagian CANDIES kat umah kite tau. Selamat berpuasa utk akak sekeluarga jugak :)

geraugebang said...

kita tengok je kad ya.Kita orang ulu tak geti nak tempek kat kat umah kita. Selamat menyambut Ramadhan untuk ana. Sekarang ni kat Johor sibuk orang buat kenduri untuk ramadhan ek.

Fiza Nordin said...

salam k ana...
terima kasih atas kad yg cantik & penuh makna ni...datang nak amiklah ni...

mimie loma said...

salam ana.......amboiiiiii tgh buah kurma dh tak sabo pulak rase nye nak sambut pose ni...........

Eiyna _ gadis aries said...

salam ramadhan al mubarak buat akak sekeluarga.sy dtg nk ambil kad.TQ yek kak...

nur said...

akum,singgah kejap tengok2 resipi sambil nak buat promosi..jom singgah ke blog saya http://bisnesonline-nuraznur.blogspot.com

Leyza said...

slm ana,
nk angkut jugak la kurma tu....anywy
selamat berpuasa juga buat ana sekeluarga...

Anawahid said...

PADA SEMUA -> terima kasih sudi amik kad tuh sayang korang, selamat menjalani ibadah puasa...

pd kak gerau, mmg kak bln ogos nih mmg reriah kenduri arwah kat sini kalo nk wat kenduri bln ogos mmg kene booking dulu ngan org2 surau... selalu full..;)