Tuesday, August 25, 2009

Ikan Masak Taucu

Ni menu 3 Ramadhan... kihkihkih... menu darurat namanya... heheh.... biasa la kalo dh start keje akan jumpa menu darurat jer la yer... ni aje yg dpt disediakan dlm masa 1 1/2 jam... ngan ikan keras lg cam batu tuh... huhuhu...ikan masak taucu jer... simple jer layan ngan kailan goreng sos tiram, x sempat nk tertonggeng snap gambo sayur n ikan pekasam goreng... sebelum pinggan terbang atas pale baik x yah snap!!!!... wakakakakakaka.... org sibuk nk buka aku sibuk nk amik gambo... hehehe...

9 comments:

hana said...

sedap sedappp!! meh huluq kat aku! aku nk sahur nih! copat tawwww lagik 10minit waktu nk abih! hahaha

Azita said...

masak taucu ni mmg sedap!!! masa anak dara, masa duduk ngan emak, mmg ini menu kesukaan emak dan arwah abah...

Anawahid said...

hana-> sori la mekyung!!!... ngam2 tinggal 2 ketui yuk aku laki bini tuk sahur..wakakakaka

Azita -> kita ita, kita dh berjaman x mkn lauk taucu nih... tu la bola bln posa teringat la pulak... hehehe

anese said...

I sukeee sgt!!!!
jeles tgk org masak2 ni..tgh tak de mood gara2 peti ais ku itula!!!!!!!!! Nangis kat sini la plak!

Halim Azr said...

Sedapnya, tapi dapur tgh renovate.. nnt suh isteri buat kat tempat kerja dia ar

blogresipi said...

Sape berani nak baling2 pinggan tuh kak? meh kite buh perisai... tudung saji okey tak? heheh

Datin El said...

Ana..hahaha..kelakolah pulak ..sempat juga amek gambar..lauk darurat pun mengancam tu..

Jiya said...

akak ambiklah gambar time 'orang' tu masuk makanan lam mulut. janji ada... hahahahhaa!

Anawahid said...

anese -> anis, sbo jer la di bulan yg mulia nih, nanti kang kurang lak pahle posa... hehehe

halim Azr -> bagus la halim, itulah kelebihan org ada isteri kan..kan..kan.. err... kat tempat wife u ada dapur ker nk suh dia wat dr opis!!!.. heheh

Datin El -> pasal namanya darurat, tu yg kene nampak cantik tuh!!!...wakakaka

jiya -> kalo ambik gambo org tgh mkn, bkn takat pinggan terbang, mau cam cap ayam nih kene baling.. heheheh