Saturday, August 8, 2009

Kari Kepala Ikan

Haaaaaa... bukan vagetarian hari nih heh... ada kari pale ikan...!!! sapa nk angkat tangan tinggi!!!... adehhhhh... ni request En Hb, semlm dia bwk balik bapak ikan nih... apakebende ntah nama ikan nih ikan unga... ikan unga... pestime dgr nama ikan nih... alahhhh... ala2 ikan merah besar gedabak, tp sisik ikan nih kaler kuning2 cekelat gelap... haaa pikir2 yer kaler apa kalo dh dicampurkan ke 2-2 kaler tuh...wakakakakakaka... x koso den nk pikir... wakakakaka... yg penting kalo mkn kari papadom mesti ader oke kalo x?????... dapur den kene bako!!!!... wakakakaka.... sapa jawa sapa mamak sebenarnya nih!!!!....wokehhhhhhh!!!!... calllloooooooo....

9 comments:

Noorhodza said...

Ana... nak rasa sikit... sure sedap ni... lama tak pekena kari kepala ikan...

geraugebang said...

memang sedap yang ni. Kak gerau kalau dapat peluk mangkuk gatah sorang-sorang. Yang lain kak gerau kasi makan isi je. Kenapa tak amik gambor ikan besor sekor tu. Terhingin lak nak tengok. Macam mana ni.

hana said...

aku bab kepala mmg haku sukerr gler!! wahid xde dpt lebey ke na??! campak aku sekepaler jd ler! jgn bg tengkorak udah ler yerrrrrrrrr!! terberanak terus kang haku! wakakaka

CikMin said...

hana...nape pale tu tenggelan jek lam kari...bg la tjuk gigi ikan tu sket...

Chik Mi said...

alamak ana ade pale ikan lagi,tu mek ina nak sikit tu kena pos sat gi meleleh ayaq liuq yg kat dalam tu sapo yg susah?muahahahahah

Anawahid said...

Noorhodza-> kak nor!!!... kita mkn isi jer.. pakwe kita yg melantak pale tuh!!.. kira tumpang rembat mata jer... hikhikhik...

geraugebang-> kak gerau!!!.. gambo ikan dugong beso tuh diharamkan amik pasal pakwe tgh siang ikan beso tuh... nanti kene lepuk kalo snap gambo ikan... wakakakka... kita siang ikan tecik jer.. muhahahaha...

hana-> alahai siannya dia... pale tuh dia belasah sorang jer... suka naw dian ngan pale tuh... aku cungkil mata n tepi2 pipi ikan jer amik yg lembik2 mcm jelly tuh...!!!... berebut ngko... walkakakaka...

Cikmin-> CIkmin tu namanya ikan tuh lemas dlm lautan kari... kahkahkah...

Chik Mi-> tu la pasal kak mimi, kalo sampai jd ikan kering x per, nih kalo berulat mau beranak dak ina tuh... wakakakakaka

geraugebang said...

gitu ke ceritanya. Tok sah tok sah kacau kang dia dok katuk kepala jadi kari kepala angin pulak. he he he.

blogresipi said...

seharusnye kak papedom tuh.. kalo tak terpaksa makan ngan pringles cam kite neh ha..hehehe

Anawahid said...

geraugebang-> wakakakakka haaaaa.. tau x per kak gerau... kali x nanti berangin satu badan... kihkihkhih...

blogresipi-> wakakakaka ni lg sorang pringles je heh... wakakakakka... sian!!!