Sunday, May 3, 2009

Jejalan Desa Sri Jenaris

Hallo semuaaaa... dah puas berjalan, meh dgr cerita pulak yer... 1 Mei hari tuh... pepagi dah bertolak gi Nilai 3... nk g tebus voucher yg hampir tarikh luputnya tuh... peh tu dlm kul 12.30 tgh hari siap soping moping kat situ... dah tuh ada la janji temu ngan akakku tersayang nih kat umah dia... sampai sana dah kul 1 lebih.... terkejut x kak!!!... alih2 dah sampai yo kat depan pintu... sesat tuh jgn ckp laaaa... masuk kawasan penjara kajang pon ado... wakakakaka... haaaa cuba teka??? sapa kah kakakku sayang yg dimaksudkan tuh....MAMA ROCK!!!!... you rock babe!!!!... KaaKKKK!!!!.. lawo rumahmu kakkkkk!!!.. ngko jgn serik kak.. pasni dh tau Insyaallah tiap2 tahun bole sampai sana.... Setelah ditapis oleh Lembaga Penapis Filem... meh la layan gambo yer.... dah ditapis pon masih nmpk ke "blur" an gambo nih... yg nih kira ok yer... muhahaha mana x nyer berdekah-dekah tgk posing cameraman ambik gambo tuh... mcm2 pesen ada... kahkahkah...





Kakakku yang ROCKKKKK!!! n Bini dak Wahid...


En Wahid n En Din... gendang gendut tali kecapi... konyang perut sambung citer lagi!!!....

Sesi berbual berlanjutan dari kul 2pm hingga kul 6pm lebih ader.... peh tu lak dia sibuk berbual kita lak sempat gi memborong brg2 baking... hehe... bang ooo bang... bila nk stop bual tuh... laki aku nih kalo jumpa regu jgn ckp laaaaa... x sedar masa berlalu...


Haaaaa.... nilah rupa jurukamera x bertauliah kami tuh!!!... kenal x ngan budak montel nih... tgk tuh... ibu dia sibuk nk posing... dia pong sibuk jugak!!!... kahkahkah.... Pada Kak Masz Sekorga... terima kasih banyak-banyak diatas layanan anda sekeluarga dan jugak mknan yg sedap2 tuhhh... sampai jumpa lg...

6 comments:

Rafizah Nordin said...

ohohoooo jauh berjalan tu...beshnyeeeeee!

hana said...

huwaaaaa...jelesssss!! ana dah sampai umh kekanda rockk!!! k.masz!! tunggu laie 2 taun pulakkkkk!!

anawahid said...

Rafizah -> apakebendanya jauh... hehehe... sambil nyelam minum air sebenarnyaaaa..

hana -> ngko nih dh puas wat marhaban blk aritu pon jeles lg ka!!!! kahkahkah... weeiii 2 thn laie kita konvoi umah dia nk x!!!!.. hehhe

D'Rimba said...

Rumah siapa yang mesra alam tu indah sekali.......

nOOrsha said...

kakk ooo kakkk..
alang² da sampai nilai tu ngape tak singgah PD skalik...
leh simnggah umah ambo.....
pehtu kite mandi laot.....
uhuhu..

anawahid said...

D'Rimba -> rumah owang lerr.. hehehe

Noorsha -> sori la noorsha tujuan asal nk g situ jerr... kalo banyak simpang nya ada yg kene patah balikk..hehehe..