Tuesday, May 5, 2009

Mini Garden

Nilah projek petang ahad aritu... projek petik Buah Rosalle yg dah mendatangkan hasilnya... yahoooo... yabedabeduuuu... x sangka baru paras lutut dh berbuah... wahhh.. mmg betul2 subur tanah nih... Yanggg!!!... amik besen kecik... petik Rosalle kat depan tuh dah besauuu... Baikkk!!! bosssss... Seblum nih dlm 4-5 hari yg lepas mmg tau dh kuar munger tp x sangka begitu cepat buahnyerrr.. Alhamdulillah x payah nk mintak2 lg Makcik Siti Buah Rosalle lg pasai ni lah hasil benih yg mintak kat umah makcik aritu dah menjadikkk... tima kasih daun keladi....


Ni lah ghupa batas Rosalle ku itewwww... sambil En Abe wat bersihkan Mini Garden n buat perun tuk halau nyamuk bini dia kutip hasil.. muhahaha...

Tengok lahhhh.... hepinyaaaaaaaa.... cantiknya munger @buah rosalle itewww... ada lg yg semai tuh....


Canteeekkkkk..... nih kalo la bole wat hadiah bg orang cam bunga ros ka, lily kaaaa.... kan bestt!!

Haaaaa... yg nih lum bole petikkk... tunggu kembang betul baru bole, lam 2-3 hari lg....

Siap!!!!... ni lah hasilnya.. kalo bnyk cam gini jer pon dh bole wat kordial... Aminnnnn... Pasni x payah nk mintak benih n beli lagi buah rosalle nih...

**Psttttt.... Sib baik idup ngan subur pokok ku ini... pasai ader yg sowang bdk tuh dengki nk pijak benih yg masih kecik aritu... wakakakaka... sapa erkkk??? dia dengki pasai dia kalo nk buah nih dia kene beli.... wahahahaha

5 comments:

Aymy with love said...

eeee bestnyer tgk pokok die... nanti aymy nak tanam bagi sket anak benih yerrr... hehhee...

hana said...

haaaa pasnih p anto report kat dak jiya tuh dh wat air rosalle satu tong dram! wakakakaka...

Jiya said...

uihhh sapa la yang nak pijak benih rozel yg baru tumbuh kat umah akak tu ek. tak baek toi dak tu... hehehehehee!! air ni wat ngantuk tapi sedapppp...

D'Rimba said...

Wah projek alam hebatnya..........

anawahid said...

Aymy -> kalo nk lenkali balik mai umah yerrr.. hehehe betui nih...

hana -> wahahha... aku dh anto report dah... diad dah muncul tp wat2 bodo jer... x ngaku la konon... kahkahkah

jiya -> ngko la jaya!!!.. sapa lg... kihkihkih...

D'Rimba -> boleh la jugak kira projek alam nih... kihkihkih