Saturday, April 11, 2009

Bubur Jagung

Salam petang sabtu yg panas dan mendung 2-3 kali tp ujan x jugakkkk… hehehe… akibat penangan Fida @ s_shamen Ostralia n Kak Nor Ganu kite,virus bubur jagung nih dh merebak kat BP ayoookkkkk… wa x bole tahan woooo… Hb balik pasar td ada beli jagung manis, terus otak teringat bubur yg dah dok berkali-kali bertandang di mimpi hehehe…

Buat lebih jap lg nk balik 2-2 umah anto bubur nih tuk mak, abah n bapak… sedap laaaaaaa… dh lama x kene yg buat sendirik mana x nyer selama nih main tibai beli jer yg tinggal ngap jerkkk… jagung!!!... suka hati lak nk taruk berapa kilo… hahahaha

7 comments:

Aishah@Ariffin@Aqil said...

wah nampak sedpa nih...

Jiya said...

akak patutnya hias skit ngan bulu2 jagung wat rambu ramba skit.. akekekeke!

mangkuk tu baru bli ka?? nak nak.. nak kaler blackk.. akekekekeeke

anawahid said...

Aishah -> yummy..yummy..

jiya -> weeeii jiya, ntah la jagung nih bila selak kain kureng bulu nya.. hehehe mangkuk tuh x la baru beli tp baru pecah dara jerkkk... nk jugak mangkuk tuh ye, sori kaler kelin tadak!!

CikMin said...

weiii..makan bubur je ke..sedap la tgk..klu ana yg masak mesti bes cikmin makan kan...hehehe...apa cite projek mega ko ni ana...

anawahid said...

Cikmin -> cikmin jd laaaa... org bank ckp masa kita g ari khamis aritu dia kata paling lewat isinin dia transfer ke acc cikmin.. tunggu kalo lesap anan bakar bank tuh!!!!.. hahaha... apa2 hal kalo dia dh transfer ana col yeeee..

hana said...

woiiii! apa cter projek mega2 nih??? tak habaq pong! oooo ko nak g jakarta soping moping er ana er?? ciss! tk ajak aku! :p

趙又廷Mark said...

cool!i love it!AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色