Wednesday, August 11, 2010

Bubur Jagung II

Ni pulak tuk manis2an berbuka arini... amik ngko!!.. muntah jagung aku pasni, mana x nyer punyalah banyak jagung aku dapat perberian jiya tuh!!!... mai aiiii... mcm la lam umah aku ni ada doploh org penghuninya... hahaha... apa2 pon thanks jiya..... :D... sedap wehhh pekene bubur ni pas2 buka... enak bangetttt.. 1 piuk besor aku buat tok bg mak aku ngn pak metua aku... hehehe... ada sapa2 nakkk x????.... hehehe...



Oke lah, slamat berbuka posa pd teman2 blog ye... semoga amalan posa kita tuk arini diberkati... aminnnn... pada sapa2 yg bole sembahyang tarawikh tu.. selamat menjalankan ibadat tarawikh anda... :) Hah!!.. layan bubur ni pas balik tarawikh pon oke gak.. hiks!!

3 comments:

Lelord said...

anto umah mak aku la hehehe

adad said...

hahahahahaa... hahahaha.. tak tahan gelak ni! nasib baik tak bg 100 bijik

Tok Abah said...

mana resipi dan cara membuatnya...