Sunday, August 15, 2010

Singgang Serani

Singgang serani ikan kerisi untuk juadah berbuka untuk hari ke 5 nih... ini lauk peberet laki aku, kalo masak lauk ni, kuah mesti buat lebih pasal dia nk hirup... hehehe... tah la, apa yg best agaknya lauk ni aku pon x tau la... aku x berapa suka lauk ni... aku panggil lauk orang sakit!!... hehehe... dalam ayat lain, lauk pantang bersalin... muhahahaha... tp, klao sesekali layan lauk ni best jugak wooooo... satu family aku mmg suka lauk ni, kecuali aku, bole nangis aku kalo dulu2 mak masak lauk ni... hehe... nostalgia tol lauk ni bg aku dolu2... dah la, layang jer gambo... resipi x yah la, semua tau buat kan... hehe


Sayur lak sayur togeh je la... ok la tu... hahaha

2 comments:

ibh said...

Sedap lauk singgang..hehehhe..lauk org sakit ya..Kalau sue lak!..Lauk org diet tu..Diet..diet..

Anawahid said...

sue-> hahaha... ye la sue... hehehe... layan jer... ekeke