Thursday, August 18, 2011

Iftar 17 > Ayam Black Papper

Assalamualaikum... blur lg... hehehe... oklah, menu request en suami... ayam black papper, rencah bahan biasa gunakan rencah bahan sepanjang zaman dr dpur kak nor, resipi tu tuk daging, kali ni saya gunakan ayam jek... mmg sedap dah x yah nk guna resipi lain... hehehe... tengs kak, wat ayam je kali ni.... ;) nk tgk resipi, klik je kat nama kak nor tu ye... heheh...


6 comments:

Nuridah said...

Ana cayangggg!!!

Ayam blackpepper 1 pinggan untuk berbuka nanti...hehe...shedap2 akak tk berani tenung lama2...hahaha.

Ummi said...

Uikss Ana comeeeyyy....pepagi tayang ayam....ngencess giler akak tgk...kita dah la lama x makan nasi...huhuuu

hazila said...

Akak ada beli ayam hari sabtu lepas, sampai hari ni tak habis habis lagi. Kat rumah ni lauk ayam kurang sikit.

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum ana...
sedapnya tgk ayam tu ana... terliur sudah tau.. nasib cuti puasa.. heheheheh..

ijayuji said...

Bini tuaaa!!! mcm biasaaaaaa antor petang karang bini muda nyer cuti dah abis wakakakaka....

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI