Thursday, August 18, 2011

Iftar 17 > Ayam Black Papper

Assalamualaikum... blur lg... hehehe... oklah, menu request en suami... ayam black papper, rencah bahan biasa gunakan rencah bahan sepanjang zaman dr dpur kak nor, resipi tu tuk daging, kali ni saya gunakan ayam jek... mmg sedap dah x yah nk guna resipi lain... hehehe... tengs kak, wat ayam je kali ni.... ;) nk tgk resipi, klik je kat nama kak nor tu ye... heheh...


5 comments:

Nuridah said...

Ana cayangggg!!!

Ayam blackpepper 1 pinggan untuk berbuka nanti...hehe...shedap2 akak tk berani tenung lama2...hahaha.

Ummi said...

Uikss Ana comeeeyyy....pepagi tayang ayam....ngencess giler akak tgk...kita dah la lama x makan nasi...huhuuu

hazila said...

Akak ada beli ayam hari sabtu lepas, sampai hari ni tak habis habis lagi. Kat rumah ni lauk ayam kurang sikit.

Diana @ Melley Mey said...

Assalamualaikum ana...
sedapnya tgk ayam tu ana... terliur sudah tau.. nasib cuti puasa.. heheheheh..

ijayuji said...

Bini tuaaa!!! mcm biasaaaaaa antor petang karang bini muda nyer cuti dah abis wakakakaka....