Friday, July 10, 2009

Demam Award n Card lg...

Pertama kali nk ucapkan ribuan terima kasih untuk Doktor Inahar Ali yg x jemu2 dn tersangat la pemurahnya bg award kat kita nih.... huhuhu... terharu dibuatnyaaaa... terima kasih yer kak... cuma 1 jer yg kita x malu nk minta ngan akak.... nak bitamin rajin jer!!!... nk cucuk pon x per... muhahahaha... gurau yer kak!!!... jgn marah haaaaa... Kak, moga ikatan perkenalan kita di alam maya nih berkekalan hingga ker akhir hayat dan harapan moga2 menjadi nyata... aminnnn













Yg ke2 pulak nk ucapkan terima kasih sesangat kpd Kak Intan tokey Vantage kita nih... mekasih kak intan... set vantage yg comei2 x der ke??? hehehehe... jgn marah yerrr... wakakakaka gurau jerkkk... kalo ada bg la lagi yerkkk.... gembira x terkata rasanya kak oiiii.... TQ!.. TQ



Dan kad yg terakhir dtgnya dari Mekyung Cikmin... i lebiu Cikmin!!!... muah3x... toce... tece.... aduyaiii... teringin nk jumpa Cikmin.... nk pekene yong tau fu Cikmin.... bole x????? Cikmin, terima kasih bebanyak yer... Syarat2 kad nih kene panjang2kan... dan sebagai tanda persahabatan nk panjangkan kad nih pada:-
1. Kak Mas73
2. Ros Tokyo
3. Kak Zana
4. Kak Nor
5. Kak Asma
6. Kak Inahar Ali
7. Azida @ Sunkist
9. Ika
10. Untuk semuaaaaaa pengunjung blog... x kira nk bg jugakkkk pd semuaaaaa.... sudi2kan..

2 comments:

CikMin said...

huahuahua...dtg la..mai bulan dobelas ye..cikmin lam pantang masa tu..skali la ana leh amik aura baby cikmin tu kan..pehtu sebagai upahnya ana dtg tu kan..cik kamal jamu le ana gan yongtopu..free jek..xde kena bayar punya..klu makan kt rumah ni..

p/s..dah dtg tu..x gheti2 nak bwk present...hahaha..larikkkkk....

Anawahid said...

wakakakakaka... cikmin... insyaallah tgk driver tawww.... wokehhh!!!