Wednesday, July 1, 2009

Telur Masak Kicap

Telur masak kicap tuk bekpes wat bekal gi keje hb hehehehe... telur kicap lg kikikiki.... dah lama tu x mkn menu masak kicap nih... sesekali kene pon sedap!!! x bole wat selalu walaupon kita suka, tp pasal ada yg dh muntah darah @ jemu mkn segala lauk berasaskan kicap nih, kicap melainkan sambal kicap huhuhu... ntah la... walaupon kicap ni mmg senonim ngan wong jowo, tp wong jowo rumah ni dh x suka... kehkehkeh... Mintak ampon dan maaf yer laling kalo bukak bekal nanti tup-tup masak kicap lagi!!!... heheh...

8 comments:

Datin El said...

Ana..ni lauk nostalgia mase kecik2 dulu sedapnye kalau mak masak kicap telor. anak2 akak pun suka tp tak boleh buat selalu budak2 tu pun pandai sound...

zai@umiaiman said...

sekali sekala pekena ngn nasi panas sedap ni

Jiya said...

senang kojo. akekekeke... menu ni hari2 tak pa ek kak. huehuehue...

blogresipi said...

Lauk masak kicap pun sedap jugak.. ada cili2 api mcm tue laaagiii sedap... pedas2 gitew.

CatlinaFly said...

hoho masak kicap..my feveret!

princessharyati said...

sedap giler tgk masak telur tu.. ni mmg tahap rajin sgt masak telur tu..hahahhaha.. lariii

geraugebang said...

memang lauk nostalgis. tapi kak gerau kalau malas, masak ni aje.

Anawahid said...

Datin El -> wah datin menambat nostalgia yer hehehe.. cayalah!!

zai@umiaiman -> zai, tau x per.. muhahahhaa

Jiya -> oooo.. ngko pon rajin wat lauk ni yer jiya... sah2 ngko mmmg malas..!! wakakaka

blogresipi -> ijan, lagi pedas lagi la power yer dek???.. hehehe

catlina -> samo la ngan akak cat, hehehe

yatt -> yatt, mmg aku tgh rajin giler masa th yatt, kalo ada award tuk isteri mithali, mesti aku pemenangnya... muhahaha

geraugebang -> rerau, mmg akak tgh malas la jadik lauk nih... wakakakaka