Monday, July 6, 2009

Siew Pak Choi Goreng Sos Tiram

Orang dh beli sayur kita masak jer la apa yg terhengen nk masak... Alah sayur comei2 camni senang baitu nk menggayakan... goreng ngan sos tiram + bawang putih jer la...tp kali ni malas nk celur dulu tp main lebur jer... wakakakaka... resipi meh rujuk sini dan boleh gak rujuk umah tuan nyer resipi sinun... sayur jer yg tukar... sedap jugak wehhh... suka!!!... suka!!!... mekasih wong jowo...


4 comments:

Jiya said...

pandai plak akak menghias bontot pak choi tu kat situ. nampak cam bunga ros plak! idea sungguh! tu sekadar hiasan semata2 ajek ka? akekekekeke

princessharyati said...

wei.. bontot semua sayur boleh mkn..lah.. jiya.. jgn mkn bontot kuali dah ler..
bzz bunga rose hijau lawa lak mesti tertonggeng abil gambar rose hijau tu akkaka

geraugebang said...

kak gerau tak suka sangat sayur ni. tapi hiasannya cantik. pandai awak. kreatif lagi.

Anawahid said...

jiya-> ngko nak ker bontot sayur tu jiya...wakakaka, kalo nk lenkali ko dtg umah akak masakkan khas tuk ko bobtot sayur tuh... wakakaka

yatt -> wakakakaka...yatt dia xmkn bontot kuali tuh, tp dia wat blusher jer bontot kuali tuh... kahkahkah

geraugebang -> hahahaha... mekasih gerau... nk upah x??? hehehe