Thursday, November 25, 2010

Roti Jala Jekkk...

Selamat malam jemahat semua kepada pengunjung blog aku ni... ekceli, ni ajelah menu aku tuk arini ni, nk pos n3 pon malas jek, kekenyangan punya pasal... dr tmpat keje td aku dh terbayang2 roti jala... dh lama weh aku x makan... huhu... memandangkan kari daging korban masih ada baki lg yg wat masak pg td tuk bekalan kami gi keje ada lg... so, aku tinggal menjala je la... nak2 laki aku arini balik mlm, dia keje obertime... kalo dia obertime, mmg aku kene kenyangkan diri aku sendiri, dia mmg dh x mkn ler... jadik tu la aku menjala tu... itupon daging korban masih ada lg lam esbok tu, hadoila dh x tau nk masak apa dah... tggu weekend je la...



So, mlm ni aku layan roti jala ni ngn kari daging ngn neskepe panasss jekk... cukup la tu... hehehe... aku x cukup rajin nk mengirai arini main hentam kromok je... belasah aje lah labiii... x de nk gulung2 bagai, camni jelah paras rupa hasil jala aku ni... ekekeke... pengakhirnya masok mulut ngap!... yg penting sodap n konyang!...


7 comments:

Nuridah said...

Ana cayang,

waduh2 roti jala mlm jumaat ini...ini yg buat knur lapar tak terkata....nanti akak pinjam darwish suruh ambik roti jala kat umah ana boleh kan?? Kak nur lupa pulak nak belajar berpantun seloka...ish2.

Anawahid said...

uih... bg ke hana tu akak nk pinjam darwish tu... naik apa kak, naik doraemon ke... ekeke

kalo abdul wahib ada lagu untuk sabarina, ni ana ada pantun 4 kerat tuk akak.. hehehe... dgr ya... ehem2...

menebar jala didalam kuali,
untuk santapan si tuan puteri,
rajuk yang lama telah kembali,
kan bagus kak nur begini hari-hari

hahahaha... jawap kak jawap... ekeke...

hana said...

ting tong ting tong!!! makcik ana sabarinaaa!! Bukak pintu!!!! nk amik roti jala utk auntie nur! kang besok tk leh main bola ngan dier! Cpt bukakkk! huk alohhhh mlm jumah ghupernyer....patut la tk nk bukak.. eh! mlm jumah ader apa erk makcik ana??? wakakakaka...

Azie said...

akak tau tak..kitakan siyes cakap kita tak reti nk lipat roti jala gaya gitu huhuhuhu...kalu kita lipat gitu lemauuunyer nk siap..kesiannkan kita huhuhuhu...kita gulung jer sinang citer hahahahaha..lg cepat,sbb tu jer yg kita pndai hahahhaah...mak mrh kita x pndai lipat 3 segi hahahahahaha...kita pon dh lame x menjala nih...mcm nk menjala jugak ler

Suzi said...

salam ana...
wah ada roti jala. sedap tu.
akak ni dah lama duk plan nak buat roti jala tapi tak terbuat2 pun lg...

♥LOVE2COOK♥ said...

Roti Jala...i like i like!!! Selalu buat coz Hubby n anak suka. Sampai takde chance nak snap gambar pun...hehe ;)

Brought U lots of pudding!!! Jgn benci2 ya...hahahah :D

Suhaina said...

Thanks for visiting my blog dear. You can copy my recipe but do link my blog to your recipe. Thanks.
U have a wonderful blog out here. Happy to follow u.