Wednesday, February 11, 2009

Banana Split

Panas cuaca arini sampai sakit2 pale… blk keje kenyang dh mkn nasi ayam tapau jer… ehehe… pastu masa tgk tv perasan la pisang yg dh nk mula nazak tuh… kalo dibiarkan kompom lebam… panas2 nih teringat banana split kat umah makyung hana… pastu umah yatt gak… hehehe.. pisang pon dh mula nk menopos… buat aje la dessert yg menggiurkan kat umah depa berdua nih… eeerrmmm… nyamannyaaaaa…. jemput makan...;)


7 comments:

Jiya said...

we want food! we want food (sambil hentak2 meja) hehehe! hari ni panas betul kan kan kak?? bak ler skit banana sepelit akak tu... tp nasib baik la ujannn petang tadikkk!!

dZana said...

smlm roti split, hr ni banana split..ubi split tak da ke.. byk pisang tu.. buatlah lepat pisang..boleh munjung kat tmn mgh ...

hana said...

sampai cair sekim tuh ko lama sgt amik gambo! ker cuaca panas sgt? ekekekeke....... aku pon nk ubi split gak! nnti aku blk munjung kat medan tau! kehkehkeh!

Rafizah Nordin said...

semalam dah nampak banana split ni tapi disbbkan tnet yg lembap mcm pondan,tak dapat nak berjimba2 kat sini.geram betul!
ape ni???sane sini banana split.nak buat eskrim cam malas melampau la pulak...perasan tak piring banana split yg sy letak salad buah2an kelmarin?emppp piring tu dah arwah sebelum sy gunakan untuk kegunaannya yg sebenarnya. jatuh & pecah dua!dah pum masuk tong!!!tragedi februari la...

Aishah@Ariffin@Aqil said...

sedapnye....

inahar ali said...

fuiyoh...virus banana split sudah berjangkit ke b.pahat..wakaka..akak minggu depan je baru leh try! sementara tu pos2 ckit ke kolumpor ni..

anawahid said...

jiya -> habisss.. bersihhhh

dZana -> nanti la kak pisang dh bersih.. hehe, ubi split nanti sesekali nk try..

hana-> hehehehe... apa leh buat..kahkahkah

fiza nordin -> alahai siannya... apalg kecek abe beli baru laaa...

Aishah -> errmmm sedaaaappppp...

inahar ali -> tau la akak tgh gantung kuali 1 minggu nih... hehehe