Monday, February 9, 2009

Bubur Pulut Hitam

Petang2 dan tgh panasss kat luar tuh sedap yer kalo dpt mkn bubur pulut hitan nih... adooiii.. nikmatnyaaaa... kecur tgk Zaliana mkn bubur nih... tunggu courier dia x sampai2... hehe.. masak lebih kasi mak sket... sebenarnya... segala jenis pulut mmg dh kene band kat umah nih... kalo nk mkn buat utk diri sendirik jerrrkk... ehehe


Pehtu hb balik dr tgk kereta dia yg tgh bikin dia bawak balik cendol... alalalla... sedapnyerrrrrr... panas2 minum cendol lak tuh... tgk kaler dh taw cendol bapak angkat dia Pak O, cendol ni mmg fofular kat BP nih... sapa x kenal cendol Pak O nih...hehe... sluuuuurrrrrpppppppp... nyamannyaaaaaaa..... jemput minummm....


7 comments:

hana said...

cendol Pak O tuh cendol duk blah mana pulak?! tepi jalan ke, ke tengah2 jalan?? ekekekekeeee......

Aishah@Ariffin@Aqil said...

akak kalu bab menggoda nih serah ler...adehhhh...terliur nengok...sini jawabnye kena wat sendirik ler

Jiya said...

kat tepi batu terpahat kot kak hana.. akekke... dah nama kat batu pahat. mesti kat tepi batu! leh caya ker sedap ni kak?? ntah2 akak kena rasuah cendol free suh promote kot. kakakakakaka!

princessharyati said...

kpek pale jiya.. kacau jek c adik ku ni... ana cendoi tu kan buat yatt betui2 nak blik mlysia la la ni gak

anawahid said...

hana-> cendol yg duk kat bus stand bp,kat pasar.. cwangan melambak la weeiii kat bp nih... x de org lain dia nyer jer bestt..

Aishah-> hehehe.. ecahh.. mmg nk suruh hang buatt..:p

jiya -> heh jiya kamben... x?.. x?.. nk cendol meh sini..

princessharyati -> mmg yatt.. kepek sekali kepala dia ngan kepala lutut dia gakk.. hehehe.. mai balik yatt..

CatlinaFly said...

bubur pulut hitam sedapnye.....(ngencess..) sy suke mkn sejuk2 bila dah simpan seharian dlm fridge..mcm aiskrim..tapi nak buat, cik abe tak mkn bubur, nanti kene abiskan sorg2...

cendol tu pulak kan..sy ni pelik sikit (husband panggil sy alien!) sy tak suke mkn cendol sy suke minum air nye aje hik hik hik

anawahid said...

klako la cat nihh.. nk mkn meh mai bp... hehe