Wednesday, February 25, 2009

Mee Siput

Amik ngko… mmg dh berjaman x makan mee siput nih… rasa2nyer last mkn masa sekolah menengah dulu masa classmate ada bwk sekolah jual… ehehe… mee nih x der maknanyer nak buat tawww… malassss…. Cuaca semenjak dua menjak ni kalo x ptg ujan pagi, kalo x pagi ptg…. Yg nih beli jer yerr… ader makcik dtg opis juallll… alahai… ciannya makcik nih…. Sedap wooo mee siput nih… mkn laks ngan sambal kicap tahun… pergghhhhh… terangkattt… layan ngan sambal tumis pon sodapppp… Nah jiya… amik.. amikkkk mee siput ni jerkkk mee jugak nih…. Pi main jauh2…

3 comments:

halen said...

x penah plk mkn mee siput ni.
rupa mcm kopok jejari pun ader.
mana nk beli erkkk.. mkn mcm snak jer ke ni.

anawahid said...

halen -> halen kalo kt tempat mu itewww x dapat nk tolong hehehe.. kalo nk buat, mee kuning tuh buat bulat leper jemur kat panas sampai btul2 kering... hehe

Jiya said...

nak meeeeeeeeeeeeeeeeee!!!