Thursday, January 29, 2009

Lontong

Menu lunch hari nih.. penat sket la nk buat nyer… tp teringin nk makan punya pasal layan kan jugak… lontong. Aduuiiii… sedapnyer lama x pekene lontong nih last makan masa raya hari tu… kalo nk ikutkan kat bp nih… lontong x yah nk tunggu raya.. bersepah ader jual lontong ni.. sarapan pg… malam x kira masa, ada jer jual bersepah… tapi x terhengen lak nak makan.. arini teringin laksss…

5 comments:

CikMin said...

wooooo lontong my peberet...selalu cikmin makan sayur tempenye jek...nasi impit nye kureng...huhuhuhu....ada lak sambal kerang....perghhhhh.....boleh buat lagi x?cikmin nak mai rumah....

lemongrass said...

wahhhhhh, Ana bini si Wahid sungguh lah kejam nya...... Best nya lah lontong itu..Tapi bojo ku kok orak demen mangan lontong so bojo mithali ini ye maless arep gawe, hehehe

hana said...

huwaaaaaaaaaa...kue mmg kejem ana weiii! aku mmg arep mangan lontong! tapi ee ora eneng beras seee! seng segera pon wes entekk! arep gaie sambel ikan bilis pon ikan bilis ne wes entek jugakk! kepiye kiiiii?? jalok okeh2 thoooo!!!

k.min, nek bojo mu ora sukak karo lontong, kue gaie kambek ku la! oleh??? ekekekekeke......

Jiya said...

mak oiiii!! banyaknyeerrr.. mana ler akak ku ni tak tembam! kak ana tembam! kak ana tembam! akekeke! kak hanaaa oiiii.. udah udah ler ngomong jowo! wes mangan urong... kikikiki!

anawahid said...

cikmin -> bole2 cikmin .. meh turun batu pahat..ehehe... seblum tuh jamu mata dulu..hehhe

lemongrass -> ngopo kak berasss pon wes entek ker??? wakakaka... kak, akak lg rajin tho...cop jempol tuk akak...

hana-> mak yong , x pe dh nk balik kan... nanti mkn puas2..hehehe n borong barang yg x der bebanyak..

jiya-> weeiii jiya.. tembam pon tembam la jiya ooiii yg penting ada yg sayang...nah!..nah!..amik lemak ni sket...( baling lemak kene pale jiya...)